“A Kia új logója a márka eltökéltségét szimbolizálja. A Kia az elkövetkező változások, és az ezzel járó innovációk vezető szereplője kíván lenni” – mondta Ho Sung Song, a Kia elnöke és ügyvezetője.
“Az autóipar gyors átalakuláson megy keresztül, és a Kia proaktívan igazodik ehhez az új helyzethez. Új logónk arra is utal, hogy figyelünk ügyfeleink mobilitási szokásainak és igényeinek változásaira. Munkatársaink felkészültek, és készen állnak a gyors iparági változások jelentette kihívásokra.”
Ez a sajtóanyag landolt nálam az imént, és abból a szempontból tartom figyelemre méltónak, hogy a koreai autóipar eltökéltsége, akarása, és innovatív készsége sokszorosan bizonyítva lett az elmúlt években, ezekkel a nekilendülésekkel pedig újra és újra jelzik, hogy hódító és nem reagáló üzemmódban vannak, továbbra is. Tudom, hogy külön kellene kezelni, mert így akarják a Hyundai és a KIA esetében, de mégis együtt említem a két céget, közös gyökerekkel: rájuk kell figyelni a jövőben is, nagyon.