Júniustól hivatalosan is megkezdik a Genesis forgalmazását Európában is. Kínában egy hónapja vannak jelen hivatalosan.
Az itteni piacon teljesen elektromos és belsőégésű motoros verziókat is kínálnak majd. Online és hagyományos módon is lehet majd vásárolni a mindössze 6 éve létrehozott különálló márka autóit. A Genesis egyszerűen fogalmazva az a Hyundai számára, ami a Lexus a Toyotának. Bámulatosan gyorsan értek el nagyon komoly sikereket az Egyesült Államok piacán, ahol darabszám tekintetében nem sokkal maradnak le már a japán konkurensektől. Vevőelégedettségi mutatóik időnként verik az örök első Lexus-t az amerikai piacon, ami hihetetlenül nagy szó.
Az idei első negyedévben a koreai piacon 165 százalékot nőttek a Genesis eladásai, Amerikában pedig duplázódtak. Európában elsősorban a nem német prémium jellegű márkákra jelenthet veszélyt a feltörekvő és sikeres új kihívó. A Lexus és a Volvo vevőköre lesz leginkább megszólítva, de az itteni piacról eltűnőben lévő Infiniti vevőinek is érdekes lehet az, amit a Genesis kínál.