Várkonyi Gábor Autóblog

Várkonyi Gábor Autóblog

Hogyan alakul át a flottapiac az autóiparban tapasztalt változások hatására?

2021. október 08. - Várkonyi Gábor Autóblog

A ZalaZONE tesztpályáról jelentkeztem be tegnap a Millásreggelibe, ahol a MAJOSZ konferencia házigazdája voltam. Természetesen így sem maradhatott el a Futómű rovat, ahol Rónai-Horst Lászlóval, a Mercarius Flottakezelő ügyvezető igazgatójával beszélgettünk arról, hogy hogyan alakul át a flottapiac…

Tovább

Ipar 4.0 és autóipari megatrendek a Magyar Járműalkatrészgyártók Országos Szövetségének konferenciáján

Tegnap a Magyar Járműalkatrészgyártók Országos Szövetsége a ZalaZone-on tartott konferenciát ipar 4.0 és autóipari megatrendek kapcsán. A rendezvény házigazdája lehettem, ami megtisztelő feladat volt, és örömmel vállaltam. A rendezvény fővédnöke Dr. Palkovics László, Innovációs és technológiai…

Tovább

Még idén szeretnék az első kereskedési napot lezárni a Volvo részvényekkel

Régóta készül a tőzsdére a svéd Volvo, az elmúlt időszak turbulenciái kicsit késleltették a folyamatot.Hétfőn Göteborgban bejelentették, hogy még idén szeretnék az első kereskedési napot lezárni a Volvo részvényekkel. A stokholmi tőzsdén és a Nasdaq-on lesznek jegyezve a papírok, a cég többségi…

Tovább

Az energiakrízis gyártási és felhasználói oldalon is komoly fennakadásokat okoz Kínában

Elektromos autózás kapcsán tekintetünket érdemes folyamatosan Kína felé is fordítanunk, ezt nem győztem hangsúlyozni az elmúlt években. Az okok egyértelműek: új gazdasági terület, látszólag végtelen lehetőségekkel, ahol ledolgozandó lemaradás nélkül lehet egy kialakuló ágazat élére állni…

Tovább

Mit várhatunk a német választásoktól autóipari szempontból?

Szabadság alatt is volt Futómű rovat a Millásreggeliben, hiszen az autóiparban eseménydús napok voltak a múlt héten is.Csütörtök reggel a VW kártérítési ügyével kezdtünk a dízelbotrány kapcsán, amit menetrendszerűen a német választások előtt vett elő újra az EU. Az európai gazdaság motorját adó…

Tovább

A nagy amerikai gyártók közül a GM szenvedte meg leginkább a chiphiányt

Úgy tűnik, hogy a nagy amerikai gyártók közül a GM szenvedte meg az első három negyedévben a leginkább a chiphiányt. Nem elég, hogy át kellett engedniük a hazai piacukon a vezető helyet a Toyotának, a technológia szempontból komoly presztízs értékkel bíró Super Cruise funkciót sem tudják szállítani…

Tovább
süti beállítások módosítása