Várkonyi Gábor Autóblog

Várkonyi Gábor Autóblog

Hyundai/Kia E-GMP platform – kérdezz-felelek

Facebook Tumblr Tweet Pinterest Tetszik
0
2020. december 01. - Várkonyi Gábor Autóblog
kepkivagas_6.PNG
Ma reggel a Hyundai/Kia együttesen bemutatta online formában, zoom meetinges kérdez-felelek-kel követve az E-GMP platformot.


Villanyautós szempontból nézve nem lehet eléggé hangsúlyozni az esemény fontosságát. Sajnos az ismert okok miatt nem működik a személyes részvétel most egy ilyen eseményen.

128951864_800277570770303_2883553832527002190_o.png
Sajtóanyag lesz később, de megpróbálom összefoglalni a legfontosabb tudnivalókat:

Jövő év elejétől indul el az E-GMP platform alapú autók gyártása. Az elektromos, globális, moduláris platform lesz az alapja, a gerince mindennek, ami a koreai gyártó szempontjából elektromos autó offenzívában lényeges szerepet játszik. Lesznek később is olyan autók, amin nem ezen alapulnak majd, de ez lesz a fontos technikai alap.

Nem eldöntött, hogy hidrogén alapú dolgokat is ráhúznak-e erre a technikára. PHEV és hibrid nem lesz ezen a platformon. Tisztán elektromos alap.

C szegmenstől indulva, D és E-ig is eljuthat a modellkínálat ezen. Minden ami erre épül, teljesen új modell lesz, már ismert típusokat nem fognak erre felhúzni. SUV és személyautó egyaránt lesz, haszongépjármű is, és robottaxit is terveznek.

Koreai gyártásból indul a E-GMP, de a cég globális gyártási hálózatára is ki fog terjedni a gyártási feladat.

2025-re 23 elektromos modellt terveznek, ebből 11-12 lesz E-GMP alapú.

800V-ra van kialakítva a rendszer. 15-18 perc alatt fel lehet tölteni az aksikat, ha minden adott a dologhoz, ideális esetben. 50kWh a legkisebb aksi, standardizáltak a cellák, szabadon növelhető az aksi mérete. Jellemzően 70KW és 200KW között lesz a teljesítmény.

300-400 kilóval nehezebbek az autók még mindig, egy összehasonlítható belső égésű motoros autókhoz képest.

Áttervezett klíma és harmadik generációs hőszivattyú hatékonyságnövelést jelent a klimatizálásban, és kisebb helyett is foglal el az autóban.

A Genesis is megkapja a technikát.

600 lóerő is lehet a legnagyobb teljesítmény. Az alap a hátsó kerék hajtás, a hátul elhelyezett motorral, de lehet négykerék meghajtás is, első motorral is.

5 méteres lesz a legnagyobb autó ezen az alapon, és 3 méter fölötti lehet a tengelytáv.

Garanciális feltételek még nincsenek eldöntve, de nagyvonalúak lesznek, ahogy ezt a gyártótól megszoktuk az elmúlt években.

20 éve fejlesztenek elektromos autókat. 4-5 évig tartott az E-GMP fejlesztése. Nyitottak arra, ha valamely konkurens szeretné átvenni, megvásárolni a technikát.

N modell nincs még eldöntve, de nagyon valószínű, hogy lesz.

Magas fordulatú motorok lesznek, 260 km/h-s végsebesség lehetőséggel az autóknak. 20 000 fordulat körüli motorokkal emiatt nincs szükség váltóra.

130mm az akksi konzol magassága, a súlyeloszlás nagyon fontos szempont volt a tervezéskor, a vezetési élmény szempontjából is.

Közeli jövőben nem számíthatunk szilárd test alapú akkumulátorokra, de benne van a pakliban, hogy a jövőben lesz ilyen technikával ellátott E-GMP alapú autó is.

Elnézést, ha pontatlan voltam néhol, a sajtótájékoztatón a kérdésekre jött válaszokat igyekeztem azonnal leírni nektek. További, részletesebb infókat a sajtóanyag átböngészése után fogok tudni adni.
Facebook Tumblr Tweet Pinterest Tetszik
0
2 komment
Kia Hyundai E-GMP platform

Ajánlott bejegyzések:

  • Személyi változások várhatók a Hyundai háza táján Személyi változások várhatók a Hyundai háza táján
  • A chiphiány miatt több mint egy évet kell várni a legnépszerűbb autókra A chiphiány miatt több mint egy évet kell várni a legnépszerűbb autókra
  • A villanyautó, amit már mindenki epedve várt A villanyautó, amit már mindenki epedve várt
  • A hidrogénhajtású autók nyomában: teszteltem a Toyota és a Hyundai legújabb modelljeit A hidrogénhajtású autók nyomában: teszteltem a Toyota és a Hyundai legújabb modelljeit
  • Júniusban kezdődik a Genesis forgalmazása Európában Júniusban kezdődik a Genesis forgalmazása Európában

A bejegyzés trackback címe:

https://varkonyigabor.blog.hu/api/trackback/id/tr1516310836

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

miert? 2020.12.02. 16:24:37

Köszönet az infoért.
Itt a hivatalos sajtóközlemény.
www.kiamedia.com/us/en/media/pressreleases/16817/hyundai-motor-group-to-lead-charge-into-electric-era-with-dedicated-ev-platform-e-gmp

Sajnálatosan ezek csak középtávú tervek. Rosszmájúan azt is mondhatnám, hogy álmodozik a Hyuandai, hogy majd egyszer mit szeretne gyártani. Pozitivabban nézve, talán az a helyzet, hogy ez egy komoly cég, és ha közzéteszik a terveiket, akkor ennek valami konkrét alapja csak van.

Ami benne van még és érdekesnek találtam:
SiC alapú félvezetőkkel készitik majd az invertert, ami igy jobb hatásfokú.
Az inverter kétoldalú lesz, azaz az autó akkujáról kifelé is szolgáltat energiát, pl szükség esetén lakóház, másik autó számára.

Az E-GMP egyébként az Electric-Global Modular Platform röviditése. Ennek részei a leirás szerint az akkucsomag, motor, erőátvitel, inverter. A kép szerint ez nincs egy alvázra épitve, azaz a jármúveknek megfelelően alakitják majd az alvázat.

Én nem látom a módját annak, hogy ez összeházasitható lenne a hidrogéncellával. A közlemény ezt nem is emliti, viszont azt irja , hogy az E-GMP az első "dedicated BEV platform", vagyis akku-elektromos-járműnek szánt alap.

üdvözlettel
Válasz erre 

Dany 2020.12.02. 16:52:40

@miert?: Ami benne van még és érdekesnek találtam:
SiC alapú félvezetőkkel készitik majd az invertert, ami igy jobb hatásfokú.
Az inverter kétoldalú lesz, azaz az autó akkujáról kifelé is szolgáltat energiát, pl szükség esetén lakóház, másik autó számára.

Számomra is ez volt a legérdekesebb, a Tesla a M3/Y esetében már alkalmazza a SiC teljesítmény félvezetőket, míg a többi gyártó még az IGBT hidaknál tart, V2G talán a Nissan esetében van. Plusz nem csak akksikkal lehet a hatótávot növelni, egy jobb töltési görbe, egy jobb inverter, vagy ami még jó hír, korszerűbb hőszivattyúk mind-mind elősegíthetik a hatótáv növekedését, vagy a ténylegesen gyors újratöltést.

Ezt azt is fogja eredményezni, a mai modellek pár év múlva nagyon gyorsan "elöregednek"., nem éri majd megvenni őket, max ha rövid távra kell.
Válasz erre 
Mégsem
Mégsem

Megjegyzés:

Várkonyi Gábor Autóblog

Facebook oldal: https://www.facebook.com/varkonyi.gabor.hivatalos/

Keresés

Friss topikok

  • Kurt úrfi aki nem ismeri az NY betűt: @GyMasa: Dehpgy érte el az 5% részarányt. Tudtommal az utóbbi két évben érték el, hogy az új autók... (2022.07.01. 09:44) Felvizezik a belsőégésűek de facto tiltását?
  • AlexAston: Hülye egy világot élünk. Rendes autók nem kellenek, csak a randa, és nem praktikus SUV, meg cross... (2022.06.29. 18:03) A Mercedes kivonul az alsóbb kategóriákból
  • Kotit: Mennyivel nagyobb BELÜL, mint a jazz? Kétszer annyi pénzért... (2022.06.28. 19:12) Honda HR-V: az autó, amely valóban megérdemelné a zöld rendszámot
  • Warlimont: Az ID3-at tesztvezettem, kivulröl tetszett, akar jo kocsi is lehetne, de beulve nagyot romlott a v... (2022.06.28. 13:00) A korai ID.3-hoz képest a Cupra Born olyan, mintha kész lenne
  • gigabursch: B+! Munkaeszköz! Család mellé kell! A sok okoskodó kretén java se nem dolgozik, se nem családos.... (2022.06.27. 18:53) Meg vannak számlálva a saját tulajdonú autózás napjai

Címkék

220d Coupé (1) 5G (2) 90.9 Jazzy (8) A3 (1) A8 (2) ACEA (1) ADAC (3) adatvédelem (1) AdBlue (2) adó (5) Afrika (1) afrikai autópiac (3) Akio Toyoda (5) Akira Yoshino (1) akku (1) Akku (1) akkumulátor (26) akkumulátor gyártás (13) Alain Uyttenhoven (1) Alapjarat.hu (1) Albert Biermann (1) Alexa (1) Alfa Amore (1) Alfa Romeo (8) AlixPartners (1) alkatrész (2) alkatrészimport (1) állami támogatás (1) Alpina (1) Alpine (1) Alpine A110 (1) Alsó Szászország (1) alternatív hajtás (1) alternatív üzemanyag (3) Amazon (1) Amerika (9) amerikai autógyártás (2) amerikai autógyártó (2) amerikai autóipar (7) amerikai autópiac (17) amerikai tőzsde (1) AMG (3) AMG 45S (1) AMG A35 (1) Andreas Henke (1) Andreas Radics (1) Andreas Scheuer (1) Anfia (1) Angela Merker (1) Anton Piech (1) Apple (5) áramellátás (2) árfolyam (1) Argo AI (1) Arkana (1) Arndt Ellinghorst (1) Arteon (1) Arteon Shooting Brake R (1) Aston Martin (1) átlagár (1) atomenergia (2) ATV (3) átverés (1) ATV Híradó (2) ATV Húzós (1) Audi (36) Audi A1 (1) Audi E-tron GT (2) ausztrál autópiac (1) Autobahn (1) autóbérlés (4) autóeladások (1) autófelújítás (1) autógyárak (9) autógyártás (21) autógyártó (16) autóhasználat (3) autóhitelezés (1) autóhitelezési piac (1) autóipar (51) autóipari részvény (1) autókereskedelem (12) autókereskedő (8) autókereslet (1) autókiállítás (2) autókorlátozás (1) autólopás (1) autómárka (5) automatizáció (1) automatizált vezetés (1) autómegosztás (2) autómentesítés (3) Automobilwoche (1) autópálya (2) autópiac (16) autósűrűség (1) autóvásárlás (5) autóvásárlási támogatás (7) autóvásárlás költségek (2) autózási trendek (1) autózás trendek (1) autó csúcs (1) autó extra (1) autó karbantartás (1) Auto Revue (1) AXA (1) Ázsia (2) ázsiai autógyártás (2) Az autó újjászületése (1) A Nap Vendége (1) Backstage (1) BAIC (2) Baidu (3) Bajorország (1) baleset (2) BASF (1) BCG (1) Beetle (1) belsőégésű autó (4) belső égésű motor (73) benchmarking (1) Benteler (2) Bentley (3) benzin (5) benzines autó (8) benzinkút (1) benzinmotoros jármű (5) bérautó (1) Berlin (4) Bernd Osterloh (1) beszállító (1) Beszóló (1) Bill Gates (1) bíróság (1) bitcoin (1) biztonság (1) biztosító (1) Bizzarrini (1) Blackrock (1) bmw (2) BMW (71) BMW 7 (1) BMW 7-es (1) BMW Annual Accounts (2) BMW gyár (1) BMW iX (1) BMW iX3 (1) BMW M (1) BMW M440i (1) BMW Welt (1) Bogár (1) Bosch (13) Brain Bar (1) Brandmánia (1) Brilliance (1) brit (4) Bronco (1) Bruno Le Maire (1) Budapest (1) budapest (1) budapesti közlekedés (2) Bugatti (2) Bujáki Zsolt (1) büntetés (2) Business Class (1) BYD (2) Byton (3) bZ4X (1) C-osztály (3) C.A.S.E. (1) C4 (1) C5 Aircross (1) Cadillac (3) Carlos Ghon (1) Carlos Ghosn (7) Carlos Tavares (15) Carnival (1) car sharing (4) Castrol (1) CATL (2) Cayenne (2) CDU (1) cégautó (3) Center of Automotive Management (1) CES (2) CES2020 (2) Changan Auto (1) chip (2) chiphiány (18) Christian Nikolai (1) Christian Senger (1) Citroen (8) Citroën (1) Citroën C4 (1) Citroen DS (1) Clio (2) CO2 (10) CO2-neutrális üzemanyagok (1) CO2 kibocsátás (52) CO2 kvóta (20) CO2 norma (2) CO2 szabályozás (1) connected car (1) Consumer Electronics Show (2) Consumer Reports (3) Continental (4) Continentál (1) Corsa (2) Corvette (1) Coupé (1) családtámogatási rendszer (5) családvédelmi akcióterv (1) családvédelmi csomag (2) csalás (1) Csehország (1) Csillagtúra (2) csőd (1) CSU (2) Cullinanre (1) Cupra (4) Cupra Born (1) Cupra Formentor (2) Cybertruck (2) Dacia (8) Dacia Sandero (1) Dacia Spring (2) Daimler (33) David Rubenstein (1) Debrecen (2) Dél-Korea (1) Deloitte (4) design (1) Deutsche Bank (3) diesel (1) Diess (11) Dieter Zetsche (2) digitális technológia (2) digitalizáció (3) dízel (25) dízelautó (15) dízelbotrány (7) Dodge (2) donald trump (1) Doug Field (1) Dr. Stefan Hartung (1) Dr. Volkmar Denner (1) DS (3) DS4 (2) Ducati (1) Duessmann (2) dugódíj (1) E-fuel (1) E-GMP platform (1) e-mobilitás (1) E-osztály (2) E-tron (1) E10 (1) E10 benzin (1) Edison Motors (1) Edzard Reuter (1) eFuel Alliance (1) Egyenes Beszéd (2) Egyesült Államok (3) Egy menedzser élete (1) elektromobilitás (43) elektromos autó (232) elektromos autózás (17) elektromos autó támogatás (18) elektromos autó töltés (11) elektromos busz (1) elektromos hajtás (13) elektromos pick-up (1) Elmar Degenhart (1) Élőben a városból 2.0 (3) Elon Musk (9) emisszió (2) emissziómentes (1) energia (3) energiahordozó (1) energiakrízis (1) energiaszektor (1) Enyaq (1) EQA (1) EQE (1) EQS (3) EQS 580 (1) értékvesztés (2) EU (59) EUR (1) euro4 (1) Euro5 (1) euro6 (1) Euro6 (2) Euro7 (19) euro7 (4) Európa (1) európai autógyártás (24) európai autógyártók (9) Európai Autógyártók Szövetsége (1) európai autóipar (66) európai autópiac (58) Európai Bíróság (1) európai gazdaság (8) Európai Unió (31) Euróra (1) Euro 7 (1) euro norma (1) EV6 (3) eVMP platform (1) explorer (1) Explorer (1) export (3) Exxon Mobil (1) E 200 (1) FAW (1) FCA (17) félvezető (1) Ferdinand Dudenhöffer (4) Ferdinand Piech (2) Ferdinand Piëch (1) Ferrari (3) Ferrari múzeum (1) Fiat (14) fiat (1) Fiat-Chrysler (8) Fiat 500 (6) Fiat Chrysler (2) Fiat Chrysler Automobiles (2) Fiat Panda (1) Fiat Punto (1) Figyelő (1) finom por (1) Fisker (2) flottaátlag (1) flottakezelő (4) flottapiac (2) Focus (1) fogyasztási adat (1) Ford (38) ford (1) Ford Explorer (1) Ford Mustang (4) Ford Mustang Mach-E (2) Ford Mustang SUV (1) Ford Pro (1) Ford Ranger (1) Ford Raptor (1) forint (1) formatervezés (1) formatervező (2) Formula Student East (1) FORSA (1) fosszilis üzemanyag (2) Foxconn (4) Franciaország (2) francia autógyár (1) francia autógyártó (2) francia autóipar (2) Frankfurti Autószalon (1) Frank Henning (1) Frank Stephenson (1) Fritz Indra (2) Futómű (58) G-osztály (2) Gabor Steingart (2) garancia (2) garanciaköltség (1) gazdaság (2) gazdaságosság (1) GDP (1) Geely (14) General Motors (7) Genesis (1) Genfi Autószalon (1) geofencing (1) Gert Hildebrand (1) Ghost (2) Gilles Vidal (1) Giorgio (1) Giovanni "Gianni" Agnelli (1) Giulia (2) globális autóipar (5) GM (19) Golf (3) gomb (1) Google (2) Great Wall (1) Greenpeace (1) greenwashing (1) Green Tech konferencia (1) GTL (1) gumikopás (1) Gunnar Herrmann (1) Győr (1) gyorsjelentés (1) hajtási mód (1) Håkan Samuelsson (1) Halmos Gyula (2) Handras (2) Harald Kröger (1) Harald Krüger (2) HARD TALK (1) Használtautó.hu (2) használt autó (28) használt autó eladás (10) használt autó piac (31) használt autó teszt (1) használt autó vásárlás (12) használt villanyautó (1) haszongépjármű (1) Helmut Kluger (1) Herbert Diess (9) Hermann Koch-Gröber (1) hétszemélyes autó (4) hibrid (12) Hidi János (1) hidrogén (6) hidrogénhajtás (3) hidrogén hajtás (10) hidrogén üzemanyagcella (6) Hildegard Müller (2) hír tv (3) Holden (2) Honda (14) Honda CR-V (1) Honda HR-V (1) Honda Legend (1) Honda S2000 (1) Hongqi (1) Hont András (1) HR-V (1) HR Feszt (1) Huawei (2) HUF (1) Hummer (1) Hyundai (19) Hyundai Inoniq (2) Hyundai IONIQ 5 (1) Hyundai Nexo (1) i7 (1) ICCT (1) ID (1) ID.3 (4) ID.4 (1) ID.6 (1) iDrive (1) Ifeu (1) IHS Markit (2) importvám (3) Ineos Grenadier (1) informatika (1) Informátor (1) infotainment (1) innováció (4) Insignia (1) Insignia GSI (1) Intel (1) Intelligent Speed Assistance (1) interjú (2) Ioniq5 (1) Ioniq 5 (1) Ionity (1) ipari digitalizáció (1) ipar 4.0 (1) ISA (1) IT (1) J.D Power (4) Jaguar (9) Japán (4) japán autógyártás (1) japán autógyártók (2) japán autópiac (1) jármű (1) Jazz (1) Jazzy rádió (2) Jim Farley (2) Jim Rowan (1) JLR (5) Jochen Rudat (1) Jochen Siebert (1) Joe Biden (1) jövő autója (1) Jürgen Stackmann (1) kabrió (1) Kalifornia (2) Kantar (1) kárérték (1) károsanyag-kibocsátás (13) Kearney (1) Kecskemét (2) képernyő (1) kerekasztal beszélgetés (1) kereskedelmi háború (2) kereskedő (1) készlet (2) kétfokozatú váltó (1) kézi váltó (2) KIA (7) Kia (4) Kia Ceed (1) KIA Proceed (1) Kia Xceed (1) Kína (31) kínai autógyártás (15) kínai autógyártók (13) kínai autóipar (15) kínai autópiac (30) kipufogógáz (1) kisautók (2) Klaus Fröhlich (1) Klaus H. Richardt (1) Klaus Schmidt (1) klímacsúcs (2) klímasemlegesség (10) klímavédelem (13) Klubrádió (5) Kodiaq RS (1) kombi (2) konferencia (1) konnektivitás (4) koreai autóipar (1) koreai autópiac (1) környezetbarát (1) környezetszennyezés (4) környezetvédelem (25) koronavírus (25) Kossuth Rádió (4) közelekedésbiztonság (2) közgyűlés (1) közlekedés (1) közlekedés biztonság (1) közösségi közlekedés (1) KPMG (2) kriptovaluta (1) Krónika (1) Kuga (1) Lada (2) Lamborghini (3) Lancia (1) Land Rover (5) LeasePlan (1) Lee Iacocca (1) legértékesebb márka (1) légszennyezettség (4) Level 3 (1) Lexus (2) Lightyear (1) Linde (1) lítiumos akkumulátor (2) lízing (3) logó (1) lopásvédelem (1) Luca de Meo (2) Luca De Meo (1) luxusautó (3) luxushajó (1) luxus szegmens (1) m1 (4) M1 (2) M3 (1) M340d Touring (1) M4 (1) M440i Gran Coupé (1) Magna (1) Magyarország (1) magyarországi autógyár (1) Magyarország élőben extra (1) magyar autógyártás (6) Magyar Autóklub (1) magyar autópiac (14) Magyar Járműalkatrészgyártók Országos Szövetsége (1) Makronóm (1) Manager Magazin (3) Mandiner (1) márka (2) márkahűség (1) márkakereskedő (1) marketing (1) Markus Duesmann (5) Markus Schäfer (1) Martin Winterkorn (2) Mary Barra (2) marzs (1) Maserati (1) Matthias Müller (1) Maybach (2) mazda (1) Mazda (7) Mazda Motor Corporation (1) Mazda MX-30 (1) Mazda MX-5 (1) Ma délután (2) Ma este (2) Ma reggel (5) McKinsey (3) megfigyelés (1) megosztás (4) menetpróba (2) Mercarius (3) mercedes (1) Mercedes (55) Mercedes-Benz (10) Mercedes-Maybach S580 4matic (1) Mercedes gyár (2) Mercedes Maybach 6 Cabriolet (1) Mercesen (1) Mercosur (1) mesterséges intelligencia (1) metanol (1) Michael Haberland (1) Michael Lohscheller (1) Michael Steiner (1) Millásreggeli (74) Mini (2) Mitsubishi (3) mobilitás (4) Mobilitási kiállítás (1) mobilitási szolgáltatás (1) mobilitási szolgáltató (2) modellpaletta (1) Model 3 (3) Model 5 (1) Model S (2) Model X (1) Mokka (1) Mondeo (1) Moszkvai Közlekedési Múzeum (1) motor (2) motorozás (1) motorsport (1) multibrand gyár (1) Multivan (1) munkaerőpiac (1) munkahely (1) Mustang (6) Mustang California Special (1) Mustang Mach-E (4) műszaki vizsga (1) MX-5 (1) nagycsaládos (1) Navara (1) Nemak gyár (1) Németh Balázs (1) Németország (51) német autógyár (1) német autógyártás (9) német autógyártó (1) Német Autógyártók Szövetsége (1) német autóipar (23) német autópálya (2) német autópiac (10) német autótámogatás (2) német civil szervezet (1) német kormány (2) nemzetvédelmi akcióterv (2) neongáz (1) népszavazás (2) NEV (1) New Green Deal (1) Nicolaus August Otto (1) nikkel (2) Nio (1) NIO (3) Niro (1) Nissal (1) Nissan (13) nitrogén-oxid (1) NO2 (1) Northvolt (1) Norvégia (1) Nvidia (1) nyereség (1) nyersanyag (1) OBFCM (1) Ocean SUV (1) Octavia (1) OECD (2) OEM (1) okosautó (1) olaj (2) olajfogyasztás (1) Olaszország (3) olasz autógyártás (2) olasz autóipar (5) Ola Källenius (6) oldtimer (1) Oliver Blume (1) Oliver Hoffmann (1) Oliver Zipse (9) online értékesítés (3) online vásárlás (1) önvezetés (29) önvezető autó (21) önvezető technológia (9) Opel (16) Opel Astra (2) Opel Astra L (1) Opel Mokka-e (1) öreg autó (1) Oroszország (2) orosz autóipar (2) orosz autópiac (2) Panasonic (1) Paolo Scudieri (1) Pappas Auto (3) parkolás (1) Passat (3) PA Consulting (1) Pénzcentrum (2) Pesti Hírlap (1) Peter Mertens (1) Peter Nota (1) Peter Schreyer (1) Peter Thiel (2) Peugeot (9) Phaeton (1) Phantom (2) PHEV (25) pickup (3) Piech Automotive (1) Pillar-to-Pillar (1) Pininfarina (2) plug-in hibrid (43) Polestar 2 (1) Polo (1) poltika (1) Porsche (25) Porsche 911 (6) Porsche Hungaria (1) Porsche Hungária (1) Porsche Taycan (5) Porsche teszt (2) Porshe (1) PR (1) prémium autók (2) profitabilitás (2) PSA (18) PSA csoport (2) Puzsér Róbert (1) Q4 e-tron (1) Rajnai Tamás (1) Ralph Gilles (1) Ram (1) RAV4 (2) RCEP (2) recesszió (1) Reggeli gyors (1) Reggeli Manna (1) Renault (31) Renault-Nissan (5) Renault-Samsung (1) repülő autó (1) részecsketerhelés (1) részvény (3) Retro Classics (1) reverse engerneering (1) reverse engineering (1) réz (2) robbanómotor (1) robotaxi (1) robottaxi (1) Rolls-Royce (5) Rolls-Royce Cullinan (1) Rónai-Horst László (1) roncsautó prémium (1) Rößler (1) Rover 800 (1) Royal Honda (1) rozsda (1) rozsdásodás (1) RS5 (1) RS Q3 (1) RS Q8 (1) RTL (2) Rupert Stadler (2) S-klasse (1) S-osztály (5) sajtótájékoztató (2) Samsung (2) Sandero (1) Sandy Munro (2) SAP (1) Seat (3) SEAT (1) Seat Leon (1) sebességkorlátozás (10) shared mobility (1) Share now (1) Shell (1) skateboard (3) Skoda (12) Skoda Enyaq (2) Skoda Octavia (1) Skyactiv-X (1) Smart (1) Sony (1) Sorento (1) Spanyolország (2) spanyol autópiac (1) Spectre Coupé (1) Speedzone (2) Spider Veloce (1) Spirit FM (1) Sportage (2) sportautó (2) Ssangyong Motor (1) statisztika (2) Stellantis (28) Stelvio (1) Stuttgart (2) Suda (1) Summa (5) Super Cruise (1) Supra (1) SUV (13) Suzuki (5) Suzuki Jimny (1) suzuki vitara (1) Svájc (2) Svédország (1) Sx4 S-Cross (1) szabadkereskedelem (2) szálló por koncentráció (1) szedán (4) szemtől szembe (1) szén (1) széndioxid-kibocsátás (68) széndioxid kredit (2) szerviz (1) szintetikus üzemanyag (16) szmogrendelet (1) szmogriadó (1) szoftver (7) szoftverfejlesztés (5) Szuperzöld (1) S 500 (2) S osztály (1) T-modell (1) T6 (1) T7 (1) Takahiro Hachigo (1) támogatás (1) tankolás (2) Targa (1) taxi (1) taycan (1) Taycan (1) TCO (1) techcégek (7) technológiai nyitottság (6) technológia semlegesség (3) Telekom (1) Telenor (1) Tencent (1) tengerjáró (1) terepjáró (2) termelés (1) termoablak (1) tesla (1) Tesla (72) TeslaPilóta (1) Tesla pickup (1) teszt (2) thermo ablak (1) Thierry Bolloré (3) Thomas Koch (1) Tiguan (1) Tonale (1) toplista (1) Torsten Müller-Ötvös (1) Toshihiro Mibe (1) Touareg (1) Toyota (40) Toyota Aygo X (1) Toyota Mirai (2) Toyota Yaris (1) Toyota Yaris GR (1) tőzsde (1) Trabant (3) Transalpina (1) Transport & Environment (4) Trend FM (2) Trinity (1) Tucson (1) túlkapacitás (2) túltermelés (1) tüzelőanyagcella (4) UAW (2) ügynöki modell (2) újrahasznosítás (1) új autó (10) új autó eladás (3) új autó eladások (2) új autó vásárlás (5) Ukrajna (2) Ulrich Hackenberg (1) United Auto Workers (2) USA (6) Uscale (1) üzemanyag (1) üzemanyagfogyasztás (1) V8 (3) válság (3) Vályi István (1) Varga László (1) városi autó (2) vasérc (1) VDA (4) vevőelégedettség (1) vezetéstámogató rendszer (6) Világgazdaság (1) világválság (1) villamosenergia (1) villanyautó (95) villanybusz (1) villanyhajtás (7) villanylobbi (1) villanymotor (4) Volkmar Denner (2) Volkswagen (55) Volkswagen Golf (2) Volvo (16) Volvo Cars (2) VW (51) VW Golf (1) VW ID 4 (1) VW konszern (23) VW T-Roc (1) Waymo (2) We Predict (1) Wiesbaden (1) Winfried Kretschmann (1) WLTP2 (1) Wolfgang Bernhart (1) Wolfgang Reitzle (3) X-ceed (1) XC40 (1) XC40 Recharge Twin (1) Xiaomi (1) Xpeng Motors (2) Yaris (2) youngtimer (1) ZalaZone (1) zéró emisszió (1) ZF (1) zöld technológia (2) Címkefelhő

Blogajánló

Így érdemes összeállítani a kismamák nyári ruhatárát a kánikulára A kényelmes nyári kismamaruha nem tapad a testhez, lazán követi az alakot, könnyű, nedvszívó, természetes anyagból készült.  Nem baj, ha csak néhány nyári ruhája van a kismamának, ha az kényelmes, jól szellőző és a megfelelő anyagból készült. A praktikus nyári kismamaruha gyorsan kimosható, és… babazo.blog.hu
blog.hu

Archívum

  • 2022 július (2)
  • 2022 június (30)
  • 2022 május (22)
  • 2022 április (14)
  • 2022 március (26)
  • 2022 február (16)
  • 2022 január (27)
  • 2021 december (14)
  • 2021 november (19)
  • 2021 október (29)
  • 2021 szeptember (29)
  • 2021 augusztus (21)
  • Tovább...

Feedek

  • RSS 2.0
    bejegyzések, kommentek
  • Atom
    bejegyzések, kommentek
XML

Egyéb

süti beállítások módosítása
Dashboard