A tegnap véget ért Delhi Auto Expo-n mutatta be elektromos autó koncepcióját a Suzuki.
Az indiai piacot magabiztosan uraló Suzuki eddig tisztán elektromos témában nem hagyott markáns nyomot, sem tettekben, sem kommunikációban, egyes piaci régiók előírásait ismerve nyilván csak idő kérdése volt, hogy ez változzon.
Az indiai piacot magabiztosan uraló Suzuki eddig tisztán elektromos témában nem hagyott markáns nyomot, sem tettekben, sem kommunikációban, egyes piaci régiók előírásait ismerve nyilván csak idő kérdése volt, hogy ez változzon.
A klasszikus "budget" márkák nagy kihívása, főleg az EU piacán, hogy a rendkívül drága, és az autó árának tetemes részét kitevő akkumulátorok mellett hogyan őrizheti meg árelőnyét, egyszersmind létjogosultságát egy márka, amely olcsó és megbízható mobilitást akar biztosítani, miközben standardizálódó technika mellett hatalmas költségelőnyöket elérni rendkívül nagy kihívás. Különösen ez igaz ez akkor, ha nem kínai, vagy épp indiai gyárakból jönnek az autók. Európa költséghátrányáról több ízben írtam már.
2025-től lesz elérhető a tervek szerint az "EVX" koncepció autóra hasonlító széria modell, amely 4,30-as hosszával pontosan az S-cross méretosztályát célozza be.
60kWh-s akksival, egy viszonylag könnyű kasztni mellett vállalható hatótávot lehet elvárni a kompakt SUV-tól. Már csak az ár a kérdés. A mindent eldöntő kérdés...