A Millásreggeli eheti adásában a Mercedesnél történő vezetőváltásról, és annak a posztautóipari időszaknak a beköszöntéről beszélgettünk, amikor autómegosztással, vagy gombnyomásra odaérkező autókkal lehet majd pénz keresni. Senki sem tudja még, hogy ez pontosan, hogy fog kinézni, de nem árt felkészülni.
Bár a Mercedes továbbra is az elsőszámú prémium autómárka a világon, az utóbbi időben nekik is rettenetesen kihívó környezetben kell helytállniuk. A vállalatnak három évvel ezelőtt volt egy négymilliárd eurós spórolási csomagja, ami nagyon szép eredményeket hozott a cégnek, most azonban sokkal kevesebb lett az osztalék, mint amivel számoltak. Szó esik még a Mercedes a kínai Geely-vel való együttműködésről, illetve tovább boncolgatjuk az abszolút korszakalkotó hírt, miszerint a Mercedes közös vegyes vállalatot hoz létre a BMW-vel. Vajon mi kényszeríti őket a korábban elképzelhetetlen együttműködésre?