Várkonyi Gábor Autóblog

Várkonyi Gábor Autóblog

Hogyan alakul át a flottapiac az autóiparban tapasztalt változások hatására?

2021. október 08. - Várkonyi Gábor Autóblog

A ZalaZONE tesztpályáról jelentkeztem be tegnap a Millásreggelibe, ahol a MAJOSZ konferencia házigazdája voltam. Természetesen így sem maradhatott el a Futómű rovat, ahol Rónai-Horst Lászlóval, a Mercarius Flottakezelő ügyvezető igazgatójával beszélgettünk arról, hogy hogyan alakul át a flottapiac is gyökeresen, annak köszönhetően, amit az autóiparban tapasztalhatunk.

244986737_857828128263704_6375774618904951957_n.jpg

"Annak az időnek vége, amikor a flottakezelés arról szólt, hogy tíz számla helyett egyet adjon egy ügyfélnek a szolgáltató" – mondta el Rónai-Horst László, aki hozzátette, hogy a végtelenbe nyúló szállítási és javítási határidők mellett különösen fontossá válik az a képesség, hogy mindig mobilan tudják tartani az ügyfeleiket.

A műsor második felében szót ejtettünk arról, hogy a Great Wall kínai gyártó jó eséllyel pályázik arra, hogy megszerezze a Nissan egyébként bezárásra ítélt barcelonai gyárát, amely kihasználatlanul marad, mert a Navara gyártását és forgalmazását beszüntetik a kontinensen. Ezzel a Great Wall lenne az első kínai autógyártó, amely saját márkával gyártana Nyugat-Európában autókat.

Nézzétek vissza az adást a Millásreggeli Youtube csatornáján itt és itt!

A bejegyzés trackback címe:

https://varkonyigabor.blog.hu/api/trackback/id/tr1816710742

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása