Várkonyi Gábor Autóblog

Várkonyi Gábor Autóblog

Futómű rovat: BMW 220d Coupé élményvezetés, technológia váltás felhasználói szemmel és a minőségbiztosítás romlása

2022. július 01. - Várkonyi Gábor Autóblog

Tegnap életem első teljes Millásreggelijét vezethettem Ács Gábor társaságában, de természetesen a Futómű rovatban szokás szerint az autós hírek kapták a főszerepet.

kepkivagas_21.PNG
Az adás első felében a BMW 220d Coupéban tapasztalt élmények alapján próbáltam szavakba önteni az autóvezetés igazi szépségeit, majd az Uniós javaslat felpuhulása kapcsán beszéltem többek között az E-fuel, a bioüzemanyagok és a hidrogén felhasználásáról is. A jelenlegi gazdasági környezetben a megfizethetőség kérdése egyre inkább nyomasztja a felhasználókat a technológia váltással kapcsolatosan, több tanulmány szerint a megkérdezettek többsége szorong a mobilitás kérdése miatt a jövőre nézve. Az adás utolsó részében a beszállítói láncolatok szétszakadozásának friss statisztikáit ismertettem, sajnos az adatok alapján is súlyos minőségi problémák jelentkeztek az elmúlt 2 évben.

Hallgassátok/nézzétek vissza az adást a Millásreggeli Youtube csatornáján!

Kép forrása: Thedrive.com

A bejegyzés trackback címe:

https://varkonyigabor.blog.hu/api/trackback/id/tr1917872657

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása