A J.D. Power vevőelégedettséget mérő indexe szerint az Egyesült Államokban az Alfa Romeo vásárlók a legelégedettebbek a vevői kiszolgálással és a vásárlási élménnyel a prémium márkák között.
Az olaszok a Porsche teljesítményét is meghaladva elsők, a Lexus a harmadik, a Cadillac a negyedik.
Ez a mutató nem az autók jellegét vagy minőségét osztályozza, hanem kifejezetten a vásárlás során tapasztalt segítőkészséget, ügyfél központúságot, a folyamat egyszerűségét, az értékesítők felkészültségét, és ehhez hasonlatos faktorokat.
Hozzá kell tenni, hogy minőség tekintetében a vevőelégedettség szintén magas a legújabb Alfa Romeo modellek esetében.
Nagy teljesítmény ez egy ilyen kicsi márkától, különösen annak fényében, hogy az amerikai vevők mennyire magas színvonalhoz vannak szokva az értékesítés folyamán.
Illusztrációnak mi mást választhattam volna, mint a saját autómat. :)