Üzlet vagy nem üzlet villanyautót gyártani? Tarthatóak-e még az optimista forgatókönyvek a "nagy fordulatra"?
Az utóbbi hetekben több gyártó jelezte, hogy a piaci várakozásoknál magasabb eredményt fognak elérni az aktuális pénzügyi évben. A Toyota és a BMW is emelt a prognózisán. Mindkét gyártó emblematikus képviselője a technológiai semlegességnek. Közben az amerikaiak hagyományos három gyártója is jó számokat jelentett, a GM, a Ford és a Stellantis is sok pénzt keres a belsőégésűekkel, amivel kénytelen kereszt finanszírozni a villanyos üzletágat. Egyedül a Ford nem "csomagolja" az eredményét, tisztán mutatja ki a villany üzletág több milliárd dolláros veszteségét. Lassul-e villany térhódítása? Létezhet-e teljes átállás kormányzati kényszer nélkül? Mennyi villanyautó fut a világban jelenleg? Mit csinálnak eközben a kínaiak? Mikor és mennyit érdemes az akkus technológiába fektetnie a gyártóknak? Kiderül a Millásreggeli Futómű rovatából.
Hallgassátok vissza a teljes adást a Millásreggeli honlapján 24:25-től!