Várkonyi Gábor Autóblog

Várkonyi Gábor Autóblog

Búcsú a Giuliától

2024. április 08. - Várkonyi Gábor Autóblog
Úgy volt, hogy soha nem lesz vége. Úgy volt, hogy nem veszek már többet új autót. Úgy volt, hogy megnyugszom...

435163082_932633885319560_7728241615570783364_n.jpg

Három és fél együtt töltött év után mentem egy utolsó kört a Giuliával.
Én raktam össze a konfigurációját, hetekig klikkelgettem az extrákat, böngésztem az Alfa Romeo honlapját, mire a verde visconti/barna bőr/sárga nyereg, és a többi összeállt, Veloce kivitelben, tetőablakkal, 19-es kerekekkel.

Minden egyes métert imádtam vele. Minden egyes pillanatban mosolyogtam benne. Minden alkalommal háromszor néztem vissza a parkolóban, amikor leálltam vele.

Hétvégén elvitték. Szerencsére barátokhoz került, így tudni fogok róla.

Soha, semmilyen gondja nem volt, és minden Giulietta, Giulia és Stelvio kapcsán el tudom mondani, hogy a közhiedelemmel ellentétben ezek probléma mentes, tartós autók.

434988218_932634011986214_2196742522039820360_n.jpg
Miért adtam el mégis? Meg fogjátok érteni, de még nincs nálam az utódja. Alfás barátaimnak pedig üzenem, a Spider marad, és a többi olasz is.

A legtöbb embernek az autó nem több, mint tárgy. Nekem nyilván nem az, a mai napig siratom az egyetemista koromban hajtott Busso motoros Kappámat, hiányzik a Megane RS-em, és a csatahajó "új" Thema is sokszor eszembe jut, de hát nem tarthatok meg minden autót, így is sok van.

A Giuliát viszont konkrétan megkönnyeztem. Szívfacsaró üresség marad most utána egy ideig, amit egy régi álom megvalósulása sem fog tudni elfeledtetni.

435088027_932634101986205_4173425378688461627_n.jpg
A gyászmunkát el kell végezni. A sportos szedánok koronázatlan királya, az utolsó "rendes" autók egyike, az olasz autóépítési kultúra kiemelkedő darabja már nem engem fog boldogítani, hanem valaki mást. Kívánok az új tulajnak nagyon sok boldog kilométert, szerencsére időnként láthatom majd még. Olyan lesz, mint egy örök szerelemmel újra találkozni.

Arrivederci Amore.....

A bejegyzés trackback címe:

https://varkonyigabor.blog.hu/api/trackback/id/tr7818374929

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása