Várkonyi Gábor Autóblog

Várkonyi Gábor Autóblog

A kereskedelmi és a beszállítói oldal szenvedte meg az autógyártók kiemelkedő üzleti eredményeit

2022. január 27. - Várkonyi Gábor Autóblog

Volkswagen, Audi, BMW, ezek a márkák kommunikálták eddig, hogy a felívelő elektromos eladásaik és a plug-in modelljeik jó szereplése miatt teljesítették a tavalyi CO2 kvótáikat.

https_d1e00ek4ebabms_cloudfront_net_production_598a7d53-e08c-490b-aea3-fc5a15ccd611.jpg
Rekord eredményt jelentett a Tesla. A gyártók általánosan kiemelkedő 2021-es üzleti eredményeiket nem utolsó sorban annak tudhatják be, hogy az üzleti kockázataik egy jelentős részét az erő pozíciójából érdekeiket érvényesítve a kereskedelmi és beszállítói szektorra hárították. Az emelkedő árakkal ők nyertek, a visszamondott, esetenként "kényelmetlenné" váló megrendeléseket pedig egyszerűen visszamondták, sokszor kompenzáció nélkül, a körülményekre hivatkozva.

Mindkét esetben a kereskedelmi és a beszállítói oldal szenvedte ennek következményeit.

Erről beszélgettünk a mai Futómű rovatban, nézzétek meg az adást a Millásreggeli Youtube csatornáján!

Kép forrása: Bloomberg

A bejegyzés trackback címe:

https://varkonyigabor.blog.hu/api/trackback/id/tr2216825262

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása