Tegnap reggel Tavares lehetséges menesztéséről beszéltünk a Millásreggeliben, de mielőtt ezt posztolnám, kiteszem a múlt heti Futómű rovat linkjét, amivel el voltam még maradva. Egyre követhetetlenebb szövetségi háló kezdi befonni a nyugati felét az autóiparnak, ahol már olyan együttműködések sem számítanak tabunak, amelyeket eddig történelmi ellentétek miatt elképzelni sem tudtunk.
A japán autóipar koncentrálódásáról volt már szó a Nissan/Honda közeledés kapcsán. Ebben az adásban a Hyundai/Toyota "tapogatózásáról" beszéltem, valamint arról, hogy a GM és a Hyundai szintén közösködik, ahogy a Toyota és a BMW is, méghozzá az eddigieknél is szorosabban, hidrogén témában.
A japán autóipar koncentrálódásáról volt már szó a Nissan/Honda közeledés kapcsán. Ebben az adásban a Hyundai/Toyota "tapogatózásáról" beszéltem, valamint arról, hogy a GM és a Hyundai szintén közösködik, ahogy a Toyota és a BMW is, méghozzá az eddigieknél is szorosabban, hidrogén témában.
Mi a mozgatója ezeknek a rendkívüli mozgásoknak? A kínai kihívás, kimondva, és kimondatlanul is.
Hallgassátok vissza a Millásreggeli honlapján, 27:00-tól indul a Futómű rovat!