Gernot Döllner, az Audi vezetője tegnap bemutatta a márka számára kiemelkedően fontos új Q3-at.

Külön hangsúlyozta, hogy Győr mennyire fontos az Audi sikere kapcsán. 2 millió Q3 készült eddig. A második generáció óta “hazai” a Q3. Több, mint 1 milliót gyártottak eddig a Rába mellett.

Külön hangsúlyozta, hogy Győr mennyire fontos az Audi sikere kapcsán. 2 millió Q3 készült eddig. A második generáció óta “hazai” a Q3. Több, mint 1 milliót gyártottak eddig a Rába mellett.
120 kilométer hatótávú PHEV. Dízel. Benzin. Quattro. Bőven van miből választani.
Ami nagyon érdekes számomra: 2001 óta csinálom ezt, de ilyen laza német rendezvényt egy ilyen lényeges modell esetében még nem láttam. Az ingolstadti Audi “Piazza” szívében egy food truck-os fesztivál hangulatot csináltak, egy “körpályával” a közepén. Döner, curry-wurst, pizza és Aperol Spritz kíséretében beszélgettünk. Ahogy besötétedett, elindult a show a teljes palettával, és a beszédekkel. Egyfajta újonnan megtalált alázattal érkeznek a németek. A kinyilatkoztatások helyett a termék van a középpontban, és ettől az egész tökéletesen emberi és emészthető lesz.

A győri gyár főnökével, Michael Breme Úrral, a kommunikációs vezetővel, Lőre Péterrel és Les Zoltánnál, a járműgyártás vezetőjével kedélyesen beszélgetve vártuk a premiert.
A Q3 élőben pontosan az, amit eddig évekig hiányoltam. A Q5-öt verő minőségérzet, digitális kérdésekben up-to-date, dizájnban pedig kerek, kívánatos, kompakt. Ha már itt tartunk, csak 4 centivel hosszabb, égy egy centivel szélesebb, mint az elődje, mégis, lényegesen nagyobbnak, érettebnek, komolyabbnak érződik.
Európai és magyar lokálpatriótaként örömmel látom, ahogy kapcsolódunk ehhez.