Már az idei BMW Annual Accounts-on is sok újságírói kérdés vonatkozott arra, hogy mi lesz a sorsa Harald Krüger BMW vezérnek. 2020 áprilisában jár le öt éves mandátuma, és sok spekuláció látott napvilágot azzal kapcsolatosan, hogy mik a tervei a BMW-nek, vagy éppen Krügernek a jövőben. Ezeket az újságírói kérdéseket a BMW fő sajtója ügyesen kikerülte, többször jelezte, hogy nem kívánnak válaszolni ez irányú újságírói kérdésekre.
A Frankfurter Allgemeine Zeitung értesülései szerint Krüger döntött úgy, hogy több, mint negyed századnyi, BMW-nél eltöltött szolgálat után más kihívásokat keres.
Az elmúlt hónapokban több cikk is született arról, hogy nincs mindenki maradéktalanul megelégedve Krügerrel a BMW háza táján. Kicsit igazságtalannak és irreálisan magasnak tűntek azonban azok az elvárások, amiknek meg kellett volna felelnie. Krüger azt a Norbert Reithofert követte a BMW élén, aki alatt a cég vezető prémium márkává vált, kedvező piaci környezetben, hatalmas sikereket elérve. A jelenlegi autóipari környezet azonban minden, csak éppen nem könnyű, és cégvezetőként nagyon nehéz megtalálni a helyes mértéket invesztícióban, jövőorientáltságban, és közben nem elfelejteni, hogy az aktuális helyzettel is foglalkozni kell, magyarul, pénzt kell keresni. Krüger konzervatív vezető, aki óvatosan tapogatta le, és analizálta a változásokat, és megfelelő elánnal vetette bele magát alapvető stratégia irányok kidolgozásába. Az, hogy nem lehet pontosan látni, merre vezet az út jelenleg az autóiparban, igazán nem írható az ő számlájára.
Utódja a hírek szerint Oliver Zipse, aki jelenleg is igazgatótanács tag, és gyártási igazgató. Versenyben volt még Klaus Fröhlich, aki azonban kora miatt nem indult jó esélyekkel, hiszen a BMW-nél a hatvanas korhatárt szeretik tartani a cég élén.