Várkonyi Gábor Autóblog

Várkonyi Gábor Autóblog

Az EU „biztonsági” tervezete vs. korlátozás nélküli kaliforniai autópálya

2019. március 07. - Várkonyi Gábor Autóblog

Az EU három éven belül kötelezővé tenné minden új autóban a sofőrök közlekedési szokásait mérő rendszert, ami figyeli, hogy hogyan vezetünk, mennyivel megyünk, és nem engedi, hogy gyorsabban menjünk, mint az aktuális sebességkorlátozás. Ezzel a hírrel párhuzamosan Kaliforniában egy olyan tervezet…

Tovább

A kínai autópiac két évtized után először zsugorodik

A genfi szalon kezdete kapcsán a mostanában megszokottnál is borúlátóbb képet festett Ferdinand Dudenhöffer ismert német autóipari elemző, a duisburgi egyetem professzora. A kínai autópiac két évtized után először zsugorodik. Ez azért rendkívül aggasztó, mert a világ többi piacán tapasztalható…

Tovább

A Mercedes-AMG S 65 Final Edition lesz az utolsó V12-es Benz

Ha már az über német limuzinok koronázott királyának is túl nagy vállalás a V12, akkor nyugodtan kijelenthetjük, hogy egy új éra köszöntött be. Egy tucat hengert senki sem azért vett, mert szüksége volt rá. A fölösből meríteni fogalmának megtestesítője a V12. Kifejleszteni, gyártani, fenntartani…

Tovább

A Volvo Cars 180 km/órában korlátozza minden autója végsebességét, kihangsúlyozva a gyorshajtás veszélyeit

A Volvo a Vision 2020 programjának célkitűzése értelmében 2020-ra nullára kívánja csökkenteni az új Volvo gépkocsiban súlyos vagy halálos balesetet szenvedő utasok számát, ezért 2020 tavaszától gyártandó autóiban 180 km/órában korlátozza azok végsebességét. A vállalat amióta kínai kézben van…

Tovább
süti beállítások módosítása