A Stellantis európai töltőhálózatot fejleszt elektromos autók számára az olasz The F Charging céggel együttműködve, összesen 15 000 helyszínre telepítenének töltőállomásokat.
Mérföldkő ez az európai piac számára, a Stellantis hatalmas skálán építi fel az elektromos stratégiáját, hogy zárt ökoszisztémát tudjon nyújtani a saját vásárlóinak. A mai Futómű rovatban ennek kapcsán beszélgettünk az autóipart érintő energiaválságról, kitértünk az AdBlue hiányból adódó problémára, ami főleg a teherautókra nézve lesz fájdalmas. Az Opelnél ráadásul elkezdődött a Stellantisba való teljes beolvasztás, ami a kollektív szerződések szempontjából fontos változásokat jelent a dolgozók számára. A műsor végén pedig további részletekkel szolgáltam Carlos Ghosn hangszertokos meneküléséről Japánból.
Nézzétek vissza az adást a Millásreggeli Youtube csatornáján!
Kép forrása: Stellantis