Várkonyi Gábor Autóblog

Várkonyi Gábor Autóblog

Meddig lehet versenyképes az európai autóipar?

2022. május 06. - Várkonyi Gábor Autóblog

A tőzsdei mese nem helyettesíti a szolid fundamentumokat. A tervgazdaság pedig nem lehet sikeres, főleg akkor nem, ha szembe megy a vevői akarattal.A Share Now esete, és a legutóbbi Fordos rendezvény, – amiről a Millásreggeliben beszámoltam –, valamint sok sok hazai és külföldi autóipari vezetővel…

Tovább

Megveszi a Stellantis a Share now autómegosztó szolgáltatót

Az autómegosztás üzleti modellje prémium gyártók számára nem profitábilis. Ezt mutatja a Share Now eladása a Stellantis konszernnek.A BMW és a Daimler korábbi vezetői hatalmas ígéretekkel vágtak neki a "jövő mobilitásának" kikiáltott megosztós bizniszbe, külön-külön nem ment, és összefogva sem…

Tovább

A Ford Pro teljes villanyosítási tervet mutatott be a haszongépjárművek üzemeltetésére

Ted Cannis a Ford Pro CEO-ja. Lehetőségem volt ma vele interjút készíteni, ami nagy szó, lényegében egyetlen ember van felette a Fordnál, az maga Jim Farley. A Ford Pro egy teljes koncepciót mutatott be és ismertetett ma, amely a szoftver alapú, proaktív, az ügyfél igényeit messzemenően…

Tovább

A statisztikák szerint nem keresettek az elektromos bérautók Európában

Egy bérautó ár összehasonlító portál tett közzé adatokat arról, hogy mekkora részt tesznek ki a bérautó foglalásokból az elektromos autók a kontinensünkön. 0,22%. Ennyit.A flotta rendelkezésre áll, tehát a megadott foglalási aránynál magasabb arányt képvisel a tisztán elektromos autók aránya a…

Tovább

Méltó búcsú az utolsó "igazi" Opeltől

Méltó búcsú. Ötödik éve, hogy velünk van az "új" Insignia, amely meglepően öregnek tűnik, és éppen ezért édes egyvelege a modern és a tegnapi technikának. Tegnapi, mert még "csak" azzal sem fáradtak, hogy valami kamu hibridizációval vakítsanak. Lassan napját sem tudom már annak, mikor volt nálam…

Tovább
süti beállítások módosítása