Rovinjban vagyok az i5 és az i7 M70 regionális bemutatóján. Azt most tegyük is félre egy pillanatra, milyen bivaly erős autók ezek, később írok arról is, milyen vezetni őket.
A három slide-ot azért fotóztam ki nektek, mert prímán bemutatja, hogy a BMW-nél nem beszélnek mellé, vagy szépítik irreálisan az adatokat, ha a valós fogyasztásokról van szó villanyautó ügyben. Hátrány és előny egyaránt reálisan ki volt emelve a prezentációban. Az i4 eseteben már rendelkezésre állnak valós felhasználók fogyasztási adatai, amelyek jobbak a gyár által ígértnél is. Az i5 esetében 15,9 kWh a becélzott szint.
Az új ötös szemérmeskedik a méretével. Nem jön át a fotókról, és még élőben is becsapja az ember szemét… Ez az autó lényegében akkora, mint az előző hetes “rövid” változata.
A kurta, lefelé eső vonala a csomagtartónak elviszi az arányokat, amire szükség is van, mert a szeparált platformok híján be kell fogadnia a viszonylag magas akksikat is. Amennyiben az elektromos verzióról van szó. A hetes megosztó, elismerem, és meggyőzni sem szeretnék senkit arról, hogy szép, de azt ki merem jelenteni, hogy nekem tetszik. Nem szemérmeskedtek vele.
Szintén képes befogadni mindkét hajtást, de ez esetében már köztudottnak mondható. Semmilyen hátránya nincs annak, hogy nem szedték szét a két irányzatot. Akinek tetszik, de kizárólag villanyautóba hajlandó fektetni, az megveheti a vágyott tárgyat, szemben a stuttgarti stratégiával, ahol az S-osztály összehasonlíthatatlanul kívánatosabb, mint a dedikált villany platformos EQS. A számok és az élmények eddig a bajor utat igazolják.