Ahhoz képest, hogy 2025-re már a teljes eladásainak a felét elektromos/elektrifikált autókból akarta összehozni a márka, ez elég jelentős paradigmaváltásnak tűnik. Nem meglepő annak tükrében, amit az elmúlt hetekben hallottunk a stuttgartiak EQ stratégiája kapcsán.
A Wirtschaftswoche készített interjút Källenius Úrral, aki bődületes, 14 milliárd eurós számot említett annak kapcsán, hogy mennyit fordítanak dízel és benzines motorok fejlesztésére, illetve arra, hogy a meglévő hajtásláncok versenyképesek maradjanak, és tervezett jogszabályi szigorításoknak is megfeleljenek.
A konszern vezetője kiemelte, hogy az életciklus közepi S-osztály modellfrissítésre a szokásosnál is jóval magasabb összeget költöttek.
Új szállóige kering a német sajtóban, aki ismeri a sváb dialektust, érteni fogja: "Elektro-hype isch over".
Forrás