Az elmúlt pár hónapban az időm egy jelentős részét ezzel a projekttel töltöttem, és kifejezetten jól esett, hogy a megszokotthoz képest kicsit másként is leköthettem a szellemi kapacitásom.


Élveztem a együtt gondolkodást az Indamédia csapatával, a Totalcar.hu-s kollégákkal, és a szakma képviselőivel, akik közül nem kevesen igen régóta a barátaim is.
Kis kivonat mindabból, amiről szó lesz.
Dr. Bacsa György, a MOL ügyvezető igazgatója a jövő fenntartható üzemanyagáról tart előadást. Tavaly is részt vett a konferencián, az egyik legizgalmasabb előadást tartotta, és biztos vagyok benne, hogy most is szó lesz arról, hogy ilyen turbulens időkben milyen komoly kihívásokkal kell szembenéznie a magyar olajtársaságnak.
Rögtön utána egészen más "üzemanyagról" lesz szó, Balogh Szabolcs, az MVM ügyvezetőjeként az elektromobilitás alakulásáról és kilátásairól is biztosan ad tájékoztatást.
Joó István, a HIPA vezérigazgatója "Beruházás a jövőbe - Magyarország válasza az autóipar kihívásaira" - címmel tart előadást.
Az első kerekasztal beszélgetésben két gazdasági szakember, Tatár Mihály és Gyurcsik Attila beszélget egymással arról, hogy a vámháború, Kína, az EU helyzete és a rengeteg egyszerre jelen lévő krízise a világnak miként formálja a világgazdaságot, és hogyan hat ez a magyar helyzetre is. A moderátor Mihálovits András kollégám a Millásreggeliből.
Kis szünet után Debrecen lesz a fókuszban, Kun Ferenc, a Debreceni Infrastruktúra Fejlesztő Kft. ügyvezetője meséli el, mi kellett ahhoz, hogy a BMW beruházását el lehessen nyerni, Dr. Papp László, debreceni polgármester pedig Rónai-Horst Lászlóval beszélget arról, miként formálja a várost egy ilyen hatalmas volumenű ipari létesítmény.
Wolf Csaba, a SEMCORP Hungary Kft. alelnöke a kínai befektetésekről fog előadást tartani, Juszku Csaba, a MOL Racing Kft. ügyvezető igazgatója pedig a speciális autóipari üzemanyagokról beszél majd.

Az ebédszünet után kezdődnek a nagyobb kerekasztal beszélgetések. Az elsőben az importőrök jövő évi kilátásairól lesz szó, a Wallis, a Genius, a Toyota és a Ford képviselői beszélgetnek majd, valamint a Merkantil ügyvezetője. Moderátor Hamvas Tamás lesz.

Az ebédszünet után kezdődnek a nagyobb kerekasztal beszélgetések. Az elsőben az importőrök jövő évi kilátásairól lesz szó, a Wallis, a Genius, a Toyota és a Ford képviselői beszélgetnek majd, valamint a Merkantil ügyvezetője. Moderátor Hamvas Tamás lesz.
A mesterséges intelligencia is része lesz a konferenciának, először az Allianz képviselője tart előadást arról, hogy hogyan alkalmazzák már ma a gyakorlatban a technológiát, aztán egy kerekasztalban Szentkúti Ákos vezetésével az Allianz, a TRUMPF, a Bosch és a BMW képviselői beszélgetnek egymással a kérdésről.
Gyulay Zsolt, a Hungaroring Sport elnök-vezérigazgatója tart előadást arról, hogy milyen jövő vár a Hungaroringre.
Egy rendhagyó beszélgetés következik Kálmán Szonja vezetésével. Egy szakpszichológus és egy kereskedelmi igazgató mesélnek gyakorlati tapasztalatok alapján arról, hogy mi változott az elmúlt évek permanens krízisei kapcsán a vevő magatartásban, és miként tud ehhez adaptálódni a szakma.
Kávészünet után a Mediátor Group ügyvezetője tart előadást arról, hogy mi mozgatja az autóvásárlókat a döntéseikben.
CUPRA percek jönnek, a márka igazgatója, és az AUDI Hungária járműgyártásért felelős igazgatósági tagja mesél a márkáról, és arról, hogy hogyan kapcsolódik a CUPRA immár Magyarországhoz is.
Kinek és mit lehet ma eladni? Ezzel a címmel vezetek egy beszélgetést a Wallis, az MHC Mobility, a Magyar Suzuki, a Mediator Group és a Pappas Auto vezetőivel.
Dr. Hanula Barna tart egy előadást egyet a "legendás" előadásai közül.
Utolsó nagy felvonásként pedig Rónai Egon vezetésével 2035 és az EU CO2 stratégiáját vesézzük ki.
Még van nagyjából 10-12 jegy a 200-ból. Azt hiszem bátran állíthatom, hogy érdemes eljönni, az év egyik legfontosabb autós eseményére!
