Szerencsére vannak még, és most csak az érem egyik oldalát nézem, akkor is, ha lassan egy kezemen meg tudom számolni, hogy az, ami a gyakorlat volt régen ebben a szakmában, csupán hányszor fordul elő már évente. Bele se kezdjünk.
Helyette beszéljenek a tegnapi rendezvény képei, Mosoni Péter "tolmácsolásában". A Ford Magyarország mindent megtett, hogy pár órára kiszakadjunk a valóságból, és évezzük a bugyborékolást, meg a zabolázatlanságot, úgy is, hogy nyilvánvalóan szűk a karám egy ilyen lónak.
Helyette beszéljenek a tegnapi rendezvény képei, Mosoni Péter "tolmácsolásában". A Ford Magyarország mindent megtett, hogy pár órára kiszakadjunk a valóságból, és évezzük a bugyborékolást, meg a zabolázatlanságot, úgy is, hogy nyilvánvalóan szűk a karám egy ilyen lónak.
A világ legismertebb, legsikeresebb, legikonikusabb sportautója egyelőre nem hogy kiherélve nincs, hanem vadabb, mint bármikor. Különösen a Dark Horse, amit úgy is sikerült keresztbe tenni, legalább pillanatokra, hogy nem engedték, hogy az elektronikus gyeplő a ménes közé hulljon.
Van valami nagyon felemelő abban, amikor egy közösség egy együtt megélt szenvedélyen alapul. Amikor nem a racionalitás, hanem a lelkesedés a vezető erő. Amilyen régen az egész autós szubkultúra volt. Minél inkább üldözik, annál erősebb az, ami megmarad belőle. In the name of Lee Iacocca, Amen.