Autóvásárlás, készletfelhalmozás, értékvesztés: a mai Futómű első felében a magyar használt autó piacon tapasztalt körforgásról meséltem, az elmúlt időszakban hétről hétre merőben eltérő dolgokat figyelhetünk meg a kereskedői oldalon.
A németeknél is hasonló a helyzet, bár ott a szigorúbb korlátozások még inkább megnehezítik az autókereskedelem működését, ennek ellenére az exportban nem tapasztalható jelentős visszaesés. Az állami szubvenciók kapcsán a fiatal elektromos autók értékvesztésének lízingre gyakorolt hatásáról is beszélgettünk.
A rovat második felében pedig a Roland Berger legfrissebb elektromos autós indexét elemeztük, a tanácsadó cég 2013 óta monitorozza az elektromos autózást, ipari, piaci és technológiai szempontból. Vajon még mindig Kína az abszolút vezető játékos? A cég munkatársával itt olvashattok egy interjút az ipar és az elektromobilitás jelenlegi állásáról.
Nézzétek vissza az adást ezen a linken!