A Transport & Environment sajtóközleményét elemeztük a Millásreggeli Futómű rovatában.
A szervezet szerint egyedül a Volkswagen és Volvo veszi komolyan a "zöldítési" célok gyors megvalósítását, saját listájukon a Toyota végez leghátul. A japánok épp a minap ismételték el megint, hogy nem az akkumulátoros elektromos autót tekintik egyedüli megoldásnak a jövő autózásában. A saját prognózisuk szerint 2030-ban legfeljebb a gyártásuk tizedét teszik majd ki az akkumulátoros elektromos autók, melyek teljes életciklusra vetített környezeti terhelését nem tekintik egyértelműen jobbnak, mint az egyéb alternatív hajtásokét. Hogy pontosan mire gondoltak, mely országban van Európa legmagasabb CO2 kibocsátású cégautó flottája, és Németországban mely párt szavazói birtokolnak a legnagyobb arányban SUV-okat, kiderül a videóból.
Nézzétek vissza az adást a Millásreggeli Youtube csatornáján!