Az Audi driving experience ”meglepetésvendége” a program zárásaként a Q4 e-tron. 38 kilométerrel az órájában annyira friss az autó, amennyire csak lehet. 16,5 milliótól indul, nyilván bőven 20 fölötti árról beszélünk, ha a nagyobb teljesítményű verziókat nézzük.


A korábbi Audik minőségérzetét nem teljesen éri el a belseje, ugyanakkor a VW vagy Skoda testvéreihez képest jelentősen kifinomultabb az egész autó. A térérzet is hasonlatos a már ismert konszerntársakéhoz. A design a legjobb audis hagyományokat idézi, az egy tömbből faragottság hatására optikailag is rájátszik az e-tron.
A rövid tesztút alatt annyi kiderült, hogy a kezelhetősége, – hála annak, hogy fontos funkciók még kaptak gombokat –, egészen egyszerű, a futóműve pedig abszolút prémium autó jellegű, bár sokadik villanyautó vezetése után is szokatlan, ahogy egy viszonylag nehéz tárgy sztoikusan tűri ahogy beleerőltetjük egy hajtűkanyarba. Ez nyilván nem a napi rutin egy ilyen autó esetében, ugyanakkor bámulatos, hogy ez a hátsókerekes platform milyen jól hangolható.

Nagyon erős csomagnak tűnik ez így, az előzetes érdeklődés alapján nem lesz nehéz eladni az idei 100 darab körüli kontingenst.


Nagyon erős csomagnak tűnik ez így, az előzetes érdeklődés alapján nem lesz nehéz eladni az idei 100 darab körüli kontingenst.
