Milyen volt a Mustang Mach-E GT vezetése a Varsó környéki utakon? Működik a villany SUV koncepció Mustang névvel? Meg van az az élmény, amit egy V8-as adni tud, vagy teljesen más módon kell közelíteni a kérdéshez?
Ezt jártuk körbe ma reggel a Millásreggeli Futómű rovatában, emellett pedig szó volt arról, hogy az EU hogyan tervezi korlátozni a kínai akkumulátor gyártókat abban, hogy az EU területére szállítsanak olyan akkumulátorokat, amelyek súlyosan szennyező módon lettek előállítva. A környezetvédelmi elvárások standardizálásával az akkumulátor gyártás kapcsán egyenlő feltételek teremtődnek kínai és európai cégek között. A kínaiak protekcionizmust emlegetnek, ugyanakkor a nagyobb vállalataik hatalmas erőfeszítéseket tettek és tesznek is annak érdekében, hogy zöldebb gyártást valósítsanak meg, előttük aligha jelent akadályt az új törvény, míg a kisebb vállalatok kiszorulhatnak az EU-s piacról.
A műsor végén elemeztük a VW és azon belül is Herbert Diess helyzetét, aki megtarthatta az állását, ugyanakkor jelentősen megnyírbálták a hatalmát az új felállás kapcsán a cég vezetésében. Ennek hátterét és lehetséges hatásait igyekeztem megvilágítani.
Nézzétek meg az adást a Millásreggeli Youtube csatornáján!