A mai Millásreggeliben szó volt arról, hogy elítélhetik Rupert Stadler egykori Audi vezért a dízelbotrány kapcsán. Körbejártuk az ügy hatásait a márkára nézve.
Közel 8 év telt el azóta, hogy a csalásra fény derült, és nem az anyagi veszteség, hanem a vezetői válság okozott hosszabb távú gondokat a márkának. Hogyan állnak most, miért ítélhetik el Stadlert, mi van a többi gyártóval? Igyekeztem válaszokat adni ezekre a kérdésekre.
Szó volt még arról, hogy nyomás alatt a Tesla, elemzők szerint sűrűsödnek a jelek, amelyek arra mutatnak, hogy masszív túlkapacitásokat épített ki a cég, és a klasszikus autóipari "spirál" csapdájába kerülhetnek, amely leárazásokból és ezáltal márkaérték devalválódásból állhat. A nagy bérautós cégek óvatosabbak lesznek a tervezhetetlen maradványértékek miatt, közben újabb masszív támogatásokat jelentett be a cég a flottás ügyfeleknek, akik eddig kevésbé voltak a fókuszban, és sok autókereskedő számol be arról Európa szerte, hogy az amerikaiak megkeresték őket azzal, hogy helyet béreljenek el nem adott autóik tárolására. "Rendes" autógyártó lesz a Tesla, vagy átmeneti döccenés? Ezt is megpróbáltuk átbeszélni a Futómű rovatban.
Hallgassátok vissza az adást 18:10-től a Millásreggeli honlapján!