Tegnap reggel a Millásreggeliben a szokásos "Futómű" rovatban a kínai autóipar vélt vagy valós árelőnyét jártam körbe a UBS Research tanulmánya alapján.
Mennyit költött a kínai állam az elmúlt másfél évtizedben az autóiparának "helyzetbe hozására"? Mennyit terveznek költeni az amerikaiak erre az IRA kapcsán? Melyik kínai gyártó számít igazán úttörőnek a villanyautós ökoszisztéma kiépítése kapcsán? A nagy felforgató Tesla tud vele lépést tartani? 35 százalékkal olcsóbban gyártanak a kínaiak a tanulmány szerint a hazai piacukon, maradna ebből az előnyből bármi, ha Európába hoznák a termelésüket? Ki lehet ezt kényszeríteni a védővámokkal? Miben mesterkednek a franciák az EU-ban? Miért kerülnek még mindig közel dupla annyiba átlagosan a villanyautók az EU-ban, mint Kínában?
Minden kiderül az adásból, amelyet a Millásreggeli honlapján tudtok visszahallgatni!