Várkonyi Gábor Autóblog

Várkonyi Gábor Autóblog

Mit csinál Kína nagyságrendileg 10 millió egységes termelési többlettel az autóiparában?

2024. szeptember 12. - Várkonyi Gábor Autóblog

Több gyártónak komoly nehézségei vannak a kínai piacon. A nyugati gyártók közül.

459160087_1034783625104585_2300550258583741273_n.jpeg

A VW nehézségei ismertek, ami héten a Honda gyengesége is megjelent, mint téma, a GM esetében is felmerült a világ legnagyobb piacának elhagyása, a koreaiak hatalmas pénzt voltak kénytelen leírni a modern gyáraik fillérekért való eladásával, mert nem tudták kihasználni azokat.

A Stellantis lényegében elengedte a térséget. Kína módszeresen szorítja ki a saját piacáról a külföldi gyártókat, és ez valahol természetes is. Véget értek a jó évek a nyugatiak számára a korlátlan növekedéssel kecsegtető piacon.

Közben több milliónyi termelési kapacitás többlettel rendelkeznek, amit csak az export irányába lehet csatornázni, főleg a jelenleg gyengélkedő belső kereslet okán is.

Mely gyártóknak van milliós gyártásuk? Ezt vettem sorra a Millásreggeli-ben pár hete, itt tudjátok visszahallgatni.

A bejegyzés trackback címe:

https://varkonyigabor.blog.hu/api/trackback/id/tr4918489991

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása