Várkonyi Gábor Autóblog

Várkonyi Gábor Autóblog

Hatalmas összeget költ a Mercedes a belsőégésűekre a következő években

2024. június 28. - Várkonyi Gábor Autóblog

Ahhoz képest, hogy 2025-re már a teljes eladásainak a felét elektromos/elektrifikált autókból akarta összehozni a márka, ez elég jelentős paradigmaváltásnak tűnik. Nem meglepő annak tükrében, amit az elmúlt hetekben hallottunk a stuttgartiak EQ stratégiája kapcsán.A Wirtschaftswoche készített…

Tovább

Bő öt év és már csak villanyautókat lehet forgalmazni a briteknél?

Akárhány poszt születik nálam villanyautó témában, rövid idő alatt megjelennek az elektrojakobinusok, és kioktatnak, hiszen én "ellenes" vagyok.Nem, én semleges vagyok, és a lehető leghatározottabb módon ellenzem, hogy a politika írja elő, hogy mivel közlekedhetünk, és mivel nem. Ami a briteknél…

Tovább

Az amerikai elektromos autó vásárlók közel fele vissza akar váltani belsőégésű modellre

Az amerikai elektromos autó vásárlók közel fele vissza akar váltani belsőégésű modellre a következő vásárlásnál.A McKinsey által jegyzett tanulmány engem is sokkolt. Ahogy az AAA azaz a hatvan millió tagot számláló amerikai autóklub felmérése is, mely az idei évben arról adott számot, hogy a…

Tovább

Szlovákia történetének második legnagyobb beruházása valósul meg egy új kínai akku gyár létrejöttével

1.2 milliárd eurós befektetéssel a Gotion High Tech egy 20 gigawatt kapacitású gyárat hoz létre északi szomszédunknál.A kínai vállalat tulajdonosai között megtalálható a VW csoport, amely 4 éve 1.1 milliárd eurót fektetett a cégbe.Szlovákia gazdaságának húzóágazata az autóipar. Modern autóipar pedig…

Tovább

230 milliárd dollárt tett bele a kínai állam az autóiparába az elmúlt 15 évben

Felfoghatatlan összeg, még kínai léptékkel is. Ráadásul ez csak a kedvezmények egy "szűk" metszete. A Centre for Strategic & International Studies tanulmánya ugyanis kiemeli, hogy ez a pénz alapvetően a vásárlási kedvezményekből és ipari támogatásokból áll össze. K+F hozzájárulás a…

Tovább
süti beállítások módosítása