Egy Tesla felhasználó az Egyesült Államokban beperelte a Teslát, mert szerinte az autója egy szoftverfrissítés után lényegesen csökkent hatótávval tudott csak működni. A Tesla tulajdonos és számos más tulaj is arra vezeti vissza a problémát, hogy a cég nem akarja kicserélni azokat az akkukat, amelyek a feltételezések szerint valamilyen probléma, tervezési vagy gyártási hiba miatt hajlamosabbak a "spontán öngyulladásra". A szoftveresen korlátozott akkuk a kisebb teljesítmény miatt ugyan biztonságosabbak lehetnek, de több, mint 10%-os azonnali hatótáv csökkenés árán, ami lényegesen eltér ezáltal a gyár által ígért kapacitástól. Néhány nappal ezelőtt masszív rozsdásodási hajlamról lehetett olvasni több fórumon (Insideevs.com, Focus.de), és újra és újra hasonló problémákat vetnek fel a tulajdonosok. A problémákat ignoráló, vagy letagadó szervizekről és arrogáns ügyfél kezelésről panaszkodnak a Tesla kapcsán. Reméljük, hogy nem lesz tartós ez a trend.
Forrás