Várkonyi Gábor Autóblog

Várkonyi Gábor Autóblog

Eltérő elektromos autó stratégiák az egyes gyártóknál

2020. július 02. - Várkonyi Gábor Autóblog

carsharing-4382651_960_720.jpg
A mai napon több hírrel is jelentkeztem a Millásreggeli stúdiójából. Először "A Tesla a világ legértékesebb autóipari vállalkozása" vs. "A Tesla egy tech cég, amit autót gyárt" vita kapcsán elemeztük a téma hátterét, természetesen autóipari szempontból. A Tesla technológiai értelemben máshova helyezi a hangsúlyt, mást is várnak el tőlük, mint egy hagyományos autógyártótól.

Utána pár szóban megemlítettük a Kantar piackutató cég legértékesebb márkák listáját és a J.D. Power jelentéséről is beszélgettünk, ami arról szól, hogy milyen hibákat tapasztaltak a vásárlók a vétel utáni első 3 hónapban.

Végül pedig, rekord gyorsasággal elfogyott az elektromos autókra szánt állami támogatás a magyarok körében, és a BMW saját platformos elektromos autó stratégiájáról is meséltem.

Hallgassátok meg az adást ezen a linken vagy nézzétek meg a Millás TV-n 01:49-től!

A bejegyzés trackback címe:

https://varkonyigabor.blog.hu/api/trackback/id/tr815978760

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása