A Daimler az első negyedévet kimagasló, 14% fölötti ebit marzzsal zárta. Ez jelentősen jobb érték, mint a konkurenciáé, és szinte elérhetetlennek tűnt korona előtti időkben. A spórolás, az átstrukturálás megtette a hatását a sváboknál, jelenleg a legsikeresebb prémium gyártónak számítanak, annak ellenére, hogy egy évvel ezelőtt Ola Källenius is hatalmas nyomás alatt volt.
Az akkori vezércikkek arról szóltak, hogy a cég elaludta az elektromobilitást, túl sokáig "ragaszkodott" a "réginek" titulált technikához, és túl kicsi ahhoz, hogy felvegye a versenyt több fronton is az átalakuló autóiparban. Minden ilyen kritikára csattanós választ adott a cég, alig egy év leforgása alatt. Az új modellek kimagaslóan teljesítenek, az árfolyam szárnyal, a kritikusok hangnemet váltottak.
A további hatékonyságnövelés érdekében több modell lapátra fog kerülni, most már biztos, hogy még egy B-osztály széria nem lesz Kecskemétről, (2018 óta nem itt gyártják), mert utód nélkül szűnik meg a sorozat, és egy T-osztály nevű, inkább használati értékre fókuszáló autó fogja váltani.
Ami még érdekesebb hír: állítólag tervben van, hogy az AMG, a Maybach és a G-modell autói egy szervezeti egység alá kerülnek, mint olyan autók, amelyek kimagasló imázzsal és eredménytermelő képességgel járulnak hozzá a cég sikeréhez.
Philipp Schiemer, az AMG jelenlegi főnöke irányítja a projektet, amelytől konszernen belüli szinergia effektusokat és gyorsabb reakcióképességet várnak el, költségcsökkentés mellett.