Ez külön bejegyzést érdemel: Porsche B 32. Igen, így van ”anyakönyvezve”, 15 darab készült belőle, a gyári lapja szerint “szabad fejlesztői kapacitások, és felmerülő ügyféligények kapcsán”.
Beleműtötték a 911 akkori motorját, a hathengeres léghűtése boxer ugyebár 231 lóerős, ezzel az emeletes ágyak áramvonalasságával vetekedő doboz megfutotta a 185 km/h-t. A Caravelle Carat alapú autó Porsche gyári teszt célú kísérőjárműként is funkcionált. Akkori ára 160 000 márka volt, nem túl régen egy használt, tehát 100 000 kilométer fölötti futású példányt 150 millió forint feletti összegért ütöttek le egy aukción. Ha B.A. Baracus Németországban szolgált volna, biztosan ezt választotta volna.
A VW buszfesztivál teljes élménybeszámolóját ebben a bejegyzésben olvashatjátok.