Év végén vagy épp év elején statisztikákkal, meg "legtöbbet olvasott" cikkekkel, meg ilyesmikkel szokták életben tartani az érdeklődést.
Kimerítő év volt, sok úttal, sok tesztautóval, sok cikkel, és szerencsére sok olyan élménnyel, ami energiát ad ahhoz, hogy lendülettel folytassam, amit csinálok.
Az autóipari krízis minden, mostanra látható és egyértelmű jele sajnos pontosan kirajzolódott abból, amit az elmúlt években jogosan kritizáltunk páran. Hogy lesz-e korrekció? Nem tudom.
A reményemet tudom kifejezni azzal kapcsolatban, hogy jövőre átgondolják 2035 fundamentálisan hibás koncepcióját, és visszatér egyfajta normalitás. Sok jelét nem látom ennek, de szeretnék benne hinni.
Nem mondom, hogy tömegével érkeznek az érdekesebbnél érdekesebb autók mostanában, de azt igen, hogy bizonyos alapértékekre mintha jobban figyelnének ismét a gyártók, és ez szintén örvendetes trend az elmúlt 5-7 év tévelygései után.
Gombok reneszánsza, értelmezhető kezelhetőség, autó formájú autók, vezetési élmény, ezek mind olyan dolgok, amiket hiányolni lehetett az első generációs "mindent máshogy csinálunk mint eddig" autókból. Nem túl szofisztikáltan fogalmazhatunk úgy is, hogy miután pár meghatározó gyártó kipróbálta, milyen "fullba nyomni a kretént", rájöttek, hogy erre kevésbé vevők az ügyfelek, és visszalendülünk a normalitás irányába. Kis siker is siker.
Van tehát ok örülni is, látva az eseményeket. A valóságot tartósan senki sem tudja kikerülni. 2025-re autóbb autókat és elengedett 2035-öt kívánok mindenkinek! :)