Elmeséltem tegnap a Millásreggeliben, miközben a Lufthansa épp sokadszorra okozott kellemetlenséget a hazaúton, de ez mellékes is, csak kikívánkozott belőlem. A stuttgarti reptéren állva elmélkedtem Mihálovits és Gede kollégának arról, hogy milyen tudathasadásos rendezvényen vagyunk túl. Egyfelől, életemben először jártam az AMG főhadiszállásán, és büszke AMG tulajként egy ilyen meghívást nem hagyhattam ki. Másfelől, egy villanyautó bemutató volt az apropó, amit azért mégiscsak nehéz pont a V8 legendájáról híres AMG-vel gondolatban összepárosítani.

Egy hatalmas fesztivál területté építették át a gyárterületet, az AMG vezetője, a Mercedes CTO-ja, Forma 1-es pilóták és két igencsak ismert DJ, valamit egy énekesnő műsorára a világ minden tájáról idesereglett influenszerek gyűrűjében próbáltunk minél többet megtudni arról az autóról, ami az ígéretek szerint képes lesz azt az emóciót beleadni az élménycsomagba, amit eddig villanyautótól nem tapasztalhattunk meg. A G-osztály elektromos verziója kapcsán azt már láthattuk, hogy lehet úgy hangolni egy ilyen modellt, hogy teljes legyen a “csomag”.

Egy hatalmas fesztivál területté építették át a gyárterületet, az AMG vezetője, a Mercedes CTO-ja, Forma 1-es pilóták és két igencsak ismert DJ, valamit egy énekesnő műsorára a világ minden tájáról idesereglett influenszerek gyűrűjében próbáltunk minél többet megtudni arról az autóról, ami az ígéretek szerint képes lesz azt az emóciót beleadni az élménycsomagba, amit eddig villanyautótól nem tapasztalhattunk meg. A G-osztály elektromos verziója kapcsán azt már láthattuk, hogy lehet úgy hangolni egy ilyen modellt, hogy teljes legyen a “csomag”.
Hogy egy hipersportautó kapcsán 1360 lóerő elég-e, arról talán nem kell vitatkoznunk. Az, hogy mindehhez a teljes ökoszisztéma ultra gyors töltéssel, saját hálózattal, forradalmi akku kialakítással, tetszőleges számban lehívható, mindig rendelkezésre álló teljesítménnyel, - és még sorolhatnám -, új szintre viszi az egész villanyautós témakört, nem kérdés. Ezt várjuk az AMG-től.
Az érződött, hogy ez nem egy újabb, katalógus adatok alapján is nyaktörő elektromos autó. Ez egy új szféra, amibe elsőként akarnak behatolni. Hashtaget is kértek, az adást itt tudjátok visszahallgatni.

Az érződött, hogy ez nem egy újabb, katalógus adatok alapján is nyaktörő elektromos autó. Ez egy új szféra, amibe elsőként akarnak behatolni. Hashtaget is kértek, az adást itt tudjátok visszahallgatni.
