Látszik az arányain, hogy hátsókerék/hosszmotor mindennél nemesebb kombinációjával rendelkezik a Mazda CX-60.
Bakancs forma, tágas kabinnal, megdöbbentően hosszú géptetővel, rövid túlnyúlással elől, és kicsit hosszabbal hátul. 8 gangos PHEV, 327 lóerő rendszerteljesítménnyel, ebben az autóban összkerékkel.
Minden idők legnagyobb előrendelési számaival Európában, 13 000 ügyfél döntött úgy, hogy látatlanban ”befizet” erre.
A próbaút után azt tudom mondani, hogy nem fognak csalódni. 6 hengeres benzines és dízel (!!!) motorok, valamint az említett PHEV is elérhető lesz, 17.5-26 milliós ársávban. Abszolút prémium érzet, az anyagminőség lazán a német prémium szinten, vezetni meg sokkal jobb, mint egy hasonló Lexus vagy Volvo modellt, ezt egyszerűen le kell írnom, mert a célcsoport szinte azonos. Sőt, azt hiszem a nagy német trió is félhet, mert ott, ahol náluk már 30 millió felett kezdődik a móka, ha valaki még egy “rendes” motort szeretne, itt bőven alatta megkap mindent, vezetési élménnyel együtt.
Brávó, Mazda. Remélem az új 6-os is megjön Európába, és ez lesz az alapja, mert akkor még marad egy ideig megfizethető hátsókerekes élmény limuzin hat hengerrel..