Ezt a Bosch főnöke, Stefan Hartung jelentette ki a "The Pioneer"-nak adott tegnapi interjúban.
További idézetek a világ legjelentősebb autóipari beszállítójának a vezetőjétől:
"Egy része a közlekedésnek pedig egyáltalán nem lesz átállítva elektromos hajtásra."
"Nem lehet a vevőket Európán kívül arra kényszeríteni, hogy ne alkalmazzanak belsőégésű technológiát."
"A teljes átálláshoz olyan megoldások és találmányok kellenének, amelyek ma még nem állnak rendelkezésre."
Az elektromobilitást ugyan nagy növekedési potenciállal rendelkező piacnak látja Hartung, "De ahogy a gyártóktól is halljuk, a felfutása ennek a technológiának jelentősen lassabb lesz annál, mint amire számítottak."
Városi és elővárosi közlekedésre "egyértelműen a legjobb megoldás a villanyhajtás."
Évi átlagosan 90 millió autó gyártása mellett, globálisan, még az azonnali átállás is két évtizedet jelentene a flotta cserélődése szempontjából, ennek függvényében még a 30-35 év is igen optimista, szerintem.
2035 kapcsán Stefan Hartung kijelentette, hogy szerinte az is örvendetes, hogy egyáltalán bármilyen cél ki lett tűzve.
A kép nyáron készült, Feuerbach-ban, a Bosch központban, Dr. Stefan Hartunggal.