Két napig egyfolytában elektromobiltásról beszéltem, és az ezzel kapcsolatos kereskedelmi és szervizelési változásokról.
Szinte gyógyír, balzsam, elixír, afrodiziákum, és még sorolhatnám, hogy mi minden, amikor új, benzines erőforrás bemutatásáról írhatok még.
Főleg egy ilyenről. Köbcentit ugyanis semmivel sem lehet helyettesíteni, csak még több köbcentivel, ahogy a mondás tartja. Itt meg van köbcenti, bőven.
A GM ugyan az elmúlt időben teljes mértékben az elektromos új hullámot kommunikálta, de azért nem voltak tétlenek Detroitban.
Chevrolet Performance ZZ632/1000, hölgyeim és uraim, ismerkedjetek meg vele. Sokat sejtető már a név is.
10.3 literes, 1018 lóerős, 1188 newtonméteres aggregát. Be is indult a nyálelválasztás, ugye? Gondolatban már elkezdted kiszámolni, hogy belefér-e a mostani autód elejébe?
Tisztességes, old school V8, ahogy illik. Libabőr, már a sorok írása közben is.